Po nastavení základních věcí je dobré koupit a přesměrovat doménu na Shopify. Vyjde vás to v tuto chvíly na cca 125 Kč a vašemu obchodu to značně přidá na důvěryhodnosti. Zatím totiž váš obchod najdete pod adresou typu NAZEV.myshopify.com a lepší je mít NAZEV.cz. Postup přesměrování není tak komplikovaný, jak by se mohlo zdát.
Doménu si lze zaregistrovat dvěma způsoby, první je přímo přes administraci v Shopify. Ta bohužel nenabízí .cz domény, pokud chcete .cz doménu, tak je potřeba ji koupit u lokálního registrátora. Doporučuji Wedos.cz nebo Active24. Nákup domény je víceméně všude stejný.
Je důležité porozumět rozdílu mezi subdoménou a kořenovou doménou.
Pokud se podíváme na adresu www.shopify.com, tak kořenová doména je v tomto případě shopify.com a subdoména je cokoliv nalevo, tedy www. Často bývá subdoména shop => shop.priklad.cz. Je třeba rozmyslet jaký tvar domény chcete směřovat na Shopify.
Hlavní doménu přesměrujete pomocí tzv. A záznamu. Stačí si vyhledat nápovědu u vašeho registrátora popřípadě kontaktovat podporu, která vám jistě pomůže.
Editace A záznamu je v jednoduchosti upravení záznamu u vašeho registrátora, aby směřoval na servery společnosti Shopify. A výsledek je ten, že na doméně, kterou jste koupili u Wedosu nebo jinde, bude e-shop, který máte na Shopify.
Ukázka nastavení na Wedos.cz:
"A záznam" směřujte vždy na IP adresu nikoliv na doménu.
Pokud Váš registrátor podporuje permanentní přesměrování doporučujeme Vám jej použít namísto změny A záznamu.
Pro přesnější informace navštivte nápovědu vašeho registrátora nebo kontaktujte podporu.
Na rozdíl od přesměrování domény směřujeme pouze subdoménu tedy shop.priklad.cz namísto priklad.cz.
Ukázka nastavení na Wedos.cz:
O Shopify nejen píšeme, ale umíme na něm i stavět e-shopy.
ozvěte se nám jestli potřebujete s nečím pomoci.